Garantías de compra

Les nostres garanties

1. Política de devolucions

Generalment hi han poden haver-hi dos causes de devolució de comandes o productes:

1.Dret de revocació:

El Art. 44 de la Llei 7/1996, del 15 de gener, d’Ordenació del Comerç Minorista, confereix el Client el dret a la revocació de la comanda sol•licitada en un termini de set dies des de la recepció del mateix, prèvia comunicació a GIRÓ RIBOT SL. (mitjançant correu electrònic dirigit a: giroribot@giroribot.es, amb devolució del preu que hagués pagat per el mateix.

S’haurà de retornar la comanda amb tots els productes que es vulguin retornar i amb els seus embalatges originals. Si el producte té defectes en la seva qualitat en aquests set dies el client també pot optar per la substitució del producte.

2. Devolució per defectes de producte:

defectes produïts en el transport o error en l’enviament: Si en el moment del lliurament s'aprecia de forma visible i clara, sense necessitat de manipular els embalatges d'enviament o els propis del producte, que un producte té defectes provocats per danys en el transport o s'aprecia, en la mateixa forma, un error en la mercaderia rebuda, el client haurà de comunicar-lo a GIRÓ RIBOT SL. (mitjançant correu electrònic dirigit a: giroribot@giroribot.es en el transcurs de les 48 hores següents a la recepció de la comanda per a poder instar la devolució del producte o productes afectats i amb això la substitució per un nou o el reemborsament del preu pagat pel mateix

2. Enviament de comandes

• Un cop hagis realitzat la comanda a través de www.giroribot.es, rebràs una confirmació via correu electrònic. Les comandes s'envien mitjançant transport de paqueteria a l'adreça de lliurament indicada al realitzar la comanda.

• El cost de l'enviament és de 10€ per comandes inferiors a 150€ o GRATUÏT per a comandes superiors a 150€ per península i 15€ per balears. Des de la sortida del nostre magatzem, el termini de lliurament és de 48/96 hores.

• Si en el moment del lliurament no et trobes present a l'adreça indicada, la companyia de transports es posarà en contacte amb tu per a poder concertar el lliurament.

• Si en el moment del lliurament s'aprecia de forma visible i clara, sense necessitat de manipular els embalatges d'enviament o els propis del producte, que un producte té defectes provocats per danys causats del transport o s'aprecia, de la mateixa manera, un error en la mercaderia rebuda, el Client haurà de consignar-lo en l'albarà de lliurament i comunicar-lo a GIRÓ RIBOT SL. (mitjançant correu electrònic dirigits a:giroribot@giroribot.es en el transcurs de les 48 hores següents a la recepció de la comanda per a poder instar la devolució del producte o productes afectats (per poder optar a la substitució per un nou o el reemborsament del preu pagat pel mateix)

• Únicament es realitzen enviaments a la Península, a les Illes Balears. No es realitzen enviaments a Canàries, Ceuta i Melilla.

3.Formes de pagament

Posem al teu abast 2 formes de pagament: 

1. Transferència bancaria

El client pot triar el pagament mitjançant transferència bancaria al nostre compte 2081 0008 43 3300059545, i un cop tinguem el comprovant, s’enviarà la mercaderia. Si s’avança el comprovant per e-mail a l’adreça giroribot@giroribot.es, s’enviarà la mercaderia un cop el tinguem

2. Pagament mitjançant targeta de crèdit

El client pot triar el pagament mitjançant targeta de crèdit, realitzant-se l'operació en el moment de confirmació de la comanda. S'accepten totes les targetes Visa i Mastercard.

4. Seguretat en les teves compres

• Aquesta web segueix els estandars de seguretat amb el qual els compradors podeu estar segurs que terceres persones no poden tenir accés a les vostres dades personals.

Una vegada dit això, només ens queda desitjar-te un bon dia de compres a www.giroribot.es!